Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ i bych měl chuť najít zase jeho kladné stránky.....ale už to u mě taky prohrál...pár bonmotů k EU u mě nevyrovná totální ignoraci domácí špíny....nemluvě o tom, že je vcelku reálná varianta jeho aktivní účasti....je jinak vůbec vysvětlitelné jeho přehlížení svinstev a bagatelizování všech kontrolních mechanismů jakož i celé občanské společnosti, která ho vždy děsila...společnost mafiánských elit ji ale zrovna nepřekonala.:-/;-)

1 3
možnosti

Také se nebudu vyjadřovat k obsahu blogu, jen k názvu. Přímo mě fascinuje mě. Autor ví, že nemám rád Klause. Kdo je lid? Lid jsem já. Tak to mně něco připomíná. Takže pro příště pane Nekováři, lid - 1. Ne, nejsem nekritický obdivovatel pana VK, ale jak poslouchám ten "lid" kolem sebe, domnívám se, že kdyby VK kandidoval v příští přímé volbě prezidenta, druhého kola by třeba nebylo.

4 3
možnosti

Asi se nebudu vyjadřovat přímo k článku, ale…… Havla

jsem měl ve velké úctě do prosince 1989, i přestože jsem jej měl možnost poznat

na festivalu v Lipnici nad Sázavou v 88. Předtím jsem jej zbožňoval a

to díky Svobodné Evropě a Hlasu Ameriky. 

Krátce před jeho volbou za prezidenta republiky jsem měl možnost se s ním

setkat podruhé. Byl stejný jako na tom festivalu, jen střízlivý. Přezíral lidi co jej měli rádi a byl zahleděn do sebe. Klaus je také takový jájínek, ale nepřehlíží lidi.

8 5
možnosti
Foto

Tak to musíte psát o jiném Klausovi, než je teď na Hradě.

3 5
možnosti

P19a66v44e81l 65K59u19r23a93l

16. 12. 2012 18:29

Ty 90 léta máte na myslí tzv privatizaci?

Víte on to byl obecně problém jedné věci... Čas se totiž jaksi zastavit nedal. Trhy na východě i když náhodou měli čím platit byly zaplavovány západním, technologicky vyspělejším zbožím, (Které často bylo prostě levnější i z důvodu že se z něj nemusela financovat plná zaměsnanost). A výrobní kapacity v celé východní Evropě šli kolektivně do háje.

Buď připravovat dobrou legislativu a doufat že než se povede odladit bude ještě co prodávat a nebo rychle něco slepit a prodat to okamžitě. Klaus udělal to druhé z hlediska porovnání výsledků vůči ostatním zemím RVHP to dopadlo lépe než pokusy o první alternativu i s těm excesy typu Koženého.

Mimochodem jednou se na to Klause někdo ptal a myslím že odpověď na Koženého fondy byla asi stylu "Já bych o svých akciích nikoho mimo sebe rozhodovat nenechal." Ale zase... proč bránit lidem aby si někoho zvolili aby rozhodoval za ně že... a lidi si vybrali Koženého, ne Klaus.

Proti klausovi lze mít hodně věcí, ale privatizace je skutečně to poslední. Možná šla udělat lépe, ale času bylo málo.

5 6
možnosti
Foto

Zásadně nesouhlasím. Při tak obrovské transformaci majetku pár měsíců nehraje roli. To, co píšete, je standardní výmluva těch, co to zvorali a způsobili a umožnili rozkrádání masivních objemů. Nejhorší na tom je, že byli všichni propagátoři rychlé cesty, Klause nevyjímaje, varováni před dopady, které ne že mohou nastat, ale zcela jistě nastanou.

To, že jinde jsou na tom hůř, nemůže být omluva.

4 3
možnosti

Nevím, kde jste přišel na to, že čím dál víc lidí nemá rádo Klause. podle posledního výzkumu  je prezident stále nejdůvěryhodnější "institucí" a důvěřuje mu 55 % obyvatel. Nezaměňujte své myšlení za myšlení většiny národa

9 6
možnosti

Nezaměňujte, prosím, důvěru v prezidentský úřad s důvěrou v osobu. Krátce předtím, než Klaus nastoupil do úřadu, mu důvěřovalo kolem 30pct. obyvatel. Ihned poté, co se prezidentem stal, důvěra vylétla k 70ti pctům. Uměla byste vysvětlit tento rozpor ?

:-)

5 2
možnosti

Tak kdyz pominu to, ze jako ekonom je naprosto mimo, coz nekolikrat predvedl, tak je to hlavne charakterove spatny clovek...Uz kdyby nic jineho, tak tyto dve veci jsou dostatecne pro to, abych si ho nevazil...

9 7
možnosti

všechno vypadá jinak než si člověk může myslet, pokud byl ministr financí tak se náš rozpočet pohyboval :  byl v +, nebo vyrovnaný a nebo lehce v -. Po nástupu levicových ministrů financí + úřednické vlády tak šel rozpočet do hlubokého -. Z toho plyne, že jako MF dělal svou práci dobře a nenechal si do toho kecat od ostatních ministrů vlády.

5 4
možnosti

Klaus byl spolu s Havlem jedním z největších zločinců 90. let. Jako prezidenta si jej však cením, protože nás chrání před EU.

3 10
možnosti

a víte, že jsem tušil, že s tímto názorem narazíte u hodně lidí. U mně ne

0 2
možnosti
Foto

Ono asi ale není podstatné, zda pro Vás a podobně smýšlející zůstane Klaus "výrazně negativním elementem". To se přece rozumí samo sebou. Já nemám rád Obamu a také nehrozí, že se u mě stane "výrazně pozitivním elementem".

5 6
možnosti
Foto

s Obamou to mám podobně;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 908x
Člověk Obecný

Seznam rubrik