Diskuse

KSČM, ODS - dvě strany, jedna křivda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zjednodušeně stačí konstatovat, že do ODS odešlo hodně dřívějších členů KSČ, dokonce ve výboru ODS bylo údajně polovina exkomančů. Do jiných tzv. pravicových stran také, což bylo vidět ze způsobu jednání. Takže modrý opeřenec v červených trenclích.

Minulý režim zdaleka neumožňoval tolik si nahrabat a mít takovou moc.

1 0
možnosti
ZK

Z98d47e63n75a 58K22o92č24í

17. 4. 2014 11:11

V tomto vám musím dát zapravdu !!R^

0 0
možnosti
FS

Autore,jenom tak na okraj,do kterého stáda patříte Vy?

0 0
možnosti
JN

Asi mi tím něco podsouváte. Číst myšlenky si Vám ale nedovolím, takže k tomu nemám co říct.

0 0
možnosti
JB

To máte typické argumenty lidí kňourajících a naříkajících v jakémkoliv režimu. A ještě víc by naříkali, nebýt režimu žádného. Ani v ráji by to nestálo za moc.

1 0
možnosti
JN

Takto lze odpovědět na jakoukoli kritiku. Já jsem ten neschopný a šmitec. To je klasika. Před pár lety byste mě možná označil rovnou za ubohou socku sedící u beden. Takže se to zlepšuje.;-)To je dobře.

0 0
možnosti
KB

K53a95r63e29l 40B26o86k

17. 4. 2014 0:07

Zajímavé postřehy. Jenom jsem nevěděl, že Kraus (kakao), Gros, Rath, Houska, byli nebo jsou členy ODS. Také jsem nevěděl, že akce olovo, Bramberk atd. nebo prodej OKD včetně 40 000 bytů pod cenou způsobila ODS. Děkuji za poučení.

5 0
možnosti