Diskuse

Je ČNB agresivní?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Vývozci však tvrdí opak. "Firmy z oslabení kurzu koruny žádný užitek nemají, naopak prodělají. Zvláště v dopravě. Nejenže zdraží pohonné hmoty, ale západní partneři už avizovali, že nám sníží sazby, protože oslabení koruny považují za nedovolenou podporu," upozornil v Lidových novinách prezident Svazu průmyslu a dopravy Jaroslav Hanák.;-D    Tak přesně tohle se dalo čekat.

3 1
možnosti
KB

Můžete mi říct, čím vás a vaše známé tento krok ČNB "oškubal"? Ale konkrétně, ne ve stylu "když bych .....".

0 0
možnosti
JT

Pred chvili jsem se koukal na ucet a mam tam porad stejne, tak nevim.

1 1
možnosti
JT

Tak schvalne. Proc si myslite, ze to CNB udelala ?

0 0
možnosti
JN

Udělala pokus. A já mám obavu, že se stávám pokusným králikem.;-(

0 0
možnosti
MI

M43a48r25t78i95n 44I16g36u64e

15. 11. 2013 9:35

Inu, funkce centrální banky (zde myšleno - funkce obecná, ne jen té naší ČNB) a způsoby jejího naplňování jsou pro vás zatím čímsi neznámým, to nicméně neznamená že byste se v této oblasti nemohl alespoň částečně dovzdělat, pokud byste tak měl zájem učinit.:-)

0 0
možnosti
Foto

V tom je jádro pudla. :-)

Sledoval jsem debaty po vyhlášení ČNB a nejhlasitěji (neberte to na sebe, autore) křičeli a nadávali ti, kteří dosud o centrální bance snad ani neslyšeli.

0 0
možnosti
JT

A od ceho si myslite, ze CNB je ? Stara se o menu a ze je to nekdy nepopularni, to je fakt.

0 0
možnosti
JN

Mám silnou obavu, aby to nebyl jen takový rozmarný pokus s malou pravděpodobností, že něco zlepší, ale s jistotou, že nás všechny poškodí.

0 0
možnosti
Foto

Nevím, kde jste do teď spal, ale pokud chcete řvát vždy, když máte pocit, že vám někdo sahá na peníze, tak už byste musel mít dávno po hlasivkách.

0 1
možnosti
JN

Takže je lepší být zticha?

1 0
možnosti
KN

K92a16r67e71l 50N54o77v26á18k

15. 11. 2013 8:44

Souhlas !

Výkon ekonomiky nejvíce ovlivňuje ekonomická svoboda, bez regulací, bez obchodních bariér, bez cel, nízké daně a nejlépe bez centrální banky.

0 0
možnosti
Foto

A důsledně zavést směnný obchod.

0 0
možnosti
ZB