Diskuse

Proč nenávidíme Havla!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si Havla jako prezidenta vůbec nepamatuji, vždyť defacto proležel celé funkční období na JIPce.

0 0
možnosti
Foto

Budu se opakovat. Havla jsem si vážil, ale nesouhlasil jsem s jeho nepolitickou politikou vybraných jedinců. V cizině byl ceněný víc než u nás, protože tam nezažili jeho vládnutí s intrikami. Byl oblíbený, protože z něj Západ udělal symbol a byl prvním pokomunistickým prezidentem. Bohužel, příliš dlouho, aby stačil zkazit svůj pozitivní image, když se snažil formovat politickou scénu. Přese všechno jsem si ho vážil, což se o současném prezidentovi říct nedá.

0 0
možnosti

J56a62n 52R15á27ž

21. 11. 2014 21:12

Všichni uděláte nejlíp, když necháte Havla spát. Byl to člověk a jako takovému se skončila jeho životní pouť.

Ať odpočívá v pokoji! Amen!

0 0
možnosti

E36v40ž40e44n 55P75o86l52á50k

21. 11. 2014 19:46

Stačilo napsat "Havel je nekritizovatelná modla" a co řekl, to platilo, protože to řekl on a kdo tvrdí něco jiného, je ubohost, zakomplexovanost, Zeman, Putin, lež, ,nenavist, rasismus.......

0 3
možnosti
Foto

Protože jsem s panem Havlem měl nějakou tu čest, s rukou na srdci budu tvrdit, že se nikdy nad nikoho nepovyšoval. Měl stovku osobních chyb, jako každý, ale problém leží jinde.

Předpokládal, že všichni lidé četli Nietzscheho, Akvinského, Kanta, Hegela, Bacona, Descarta, Schopenhauera a nakonec i Marxe a Engelse. A že víme, o čem se vede řeč.

Ale ti, kteří nečetli, získali pocit, že z nich dělá blbce. Nepochopili, že pokud nejsou sami dostatečně vzděláni, jsou jimi reálně.

Jako sláma z bot to čouhá zde ze stovek a stovek komentářů. Nikde jsem nebyl, nic jsem nečetl, ale mám NÁZOR.

7 4
možnosti

S tím se dá souhlasit.

3 0
možnosti

Myslím, že těch lidí co nenávidí Havla mnoho není. Ovšem mně osobně vadí snaha prohlásit jej za svatého.

5 2
možnosti

J76a92r26a 75R66a65n58k

21. 11. 2014 19:07

Naopak, projedte si blogy na iDnes, staci dnesni primitivni Drozduv vytvor

"Zbavit se Havlova prokletí", kdo mu tam dava karmy, kdyz z diskuse je jasne, ze temer nikdo:-/

2 1
možnosti

D22a31v35i68d 17A63d12l96e79r

21. 11. 2014 14:42

Já si Václava Havla moc vážím, měl jsem a mám ho rád. A troufám si říct, že jsem mu rozuměl. Měl jsem to štěstí setkat se s ním osobně na pár okamžiků ještě před Listopadem.

Jeho chyb jsem si samozřejmě vědom, ovšem kdo je nemá. Ale pozitiva jednoznačně vítězí. Tolik za mě, Davida Adlera, potulného filosofa.

5 3
možnosti

J64a46r57a 84R47a61n83k

21. 11. 2014 18:00

Skvely blogR^ Vas prispevek, Davide +++:-)

1 1
možnosti

Nikdy jsem neměl Havla extra v lásce. Především ho nepovažuji za filosofa, ale spíše za kavárenského intelektuála. Jeho řeči o morálce byl ze značné části kýč. To co následovalo po něm bylo o tolik horší, že to jen zvýraznilo význam etiky v politice. Zeman a Klaus svým politikařením a oportunismem vzbudili nostalgii po době, kdy ještě politika měla nějaké etické ideje, a proto je dnešní navracení se k Havlovi možno připsat těm dvěma, co ho následovali. Čili z mého pohledu nebyl Havel nic moc, ale ze třech českých prezidentů to u mě jednoznačně vyhrál.

1 3
možnosti

Já měl Havla nejraději mezi 1989 - 1996. To byl jeho vrchol. A řekl bych, že byl mnohem lepší, než se nám jeví dnes, a to díky jeho pozdějšímu poněkud kontroverznímu působení.

1 2
možnosti
Foto

Role Václava Havla jako prezidenta rozhodně nebyla historickým omylem-jak jste na to přišel?

Po revoluci prakticky byl jediný realně zvolitelný kandidát, kterého byla ochotna akceptovat většina národa a proto byl zvolen.

Spousta lidí včetně mě si o něm nemyslela. že je schopen řídit naši zemi / ve stylu prezidentského státu/, ale jsem pevně přesvědčen, že pro naši zemi s parlamentním systémem kdy prezident plní především reprezentační funkci  byl v té době jednoznačně nejlepší volbou a výrazně se zasadil a dopomohl našemu začlenění mezi demokratické země.

Ano byl bohém, vizioná...v současné době by možná pro nás byl výhodnější jiný typ prezidenta, ale řekněme si co se stalo po Havlovi-Klaus byl podle mě dobrý premiér pak měl celkem dobré první volební období prezidentské / a osobně mi byl možná bližší klaus než Havel/ nicméně zejména v tom druhém zéjména ke konci se na něm projevilo stáří / možná stařecká senilita/, ztráta sebekontroly a jeho samolibost přesáhla rozumné meze / příklon k rusku, podpora zemana,neoteplování .../

Zeman to je pro naši zemi tragedieRv

pořád bysme mohli být šťastni kdyby jsme měli prezidenta ako byl Václav Havel, který nestaví své ego nad svůj úřad, který nedělá ostudu a je respektován zahraničím i na západ od nás.

PS.pravda a láska vždy musí zvítězit nad lží a nenávistí-až přestane vítězit bude u nás opět diktatůra

6 6
možnosti

Neštěstím Václava Havla bylo, že se mu prostě nějak přihodilo, že pozvedl své ego nejen nad svůj úřad, ale prostě nade vše.

8 2
možnosti